Nova Oficina d'Atenció al Ciutadà a Sant Andreu de la Barca

Imprimeix

L'administració local es modernitza i es fa més dinàmica i resolutiva per millorar el servei als veïns

L'Ajuntament de Sant Andreu de la Barca ha creat una nova Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC), que millora notablement el servei que presta als veïns, que facilita els tràmits, que redueix la burocràcia i que dignifica l'espai on s'atén als administrats. A partir d'ara, la nova OAC centralitza qualsevol tràmit que hagi de fer el ciutadà i permet accedir-hi a qualsevol informació relacionada amb l'administració. D'aquesta manera, els veïns ja no hauran de fer diverses visites a diversos departaments per poder aconseguir una resposta a una necessitat concreta.

Nou espai

La part més notable de la posada en marxa d'aquest nou servei és la creació d'un espai nou, a la planta baixa de l'edifici principal de l'Ajuntament, on s'han habilitat uns boxs on els treballadors municipals atenen als ciutadans. Així, els usuaris guanyen comoditat i intimitat quan, per exemple, han d'anar a registrar un document, a demanar un ajut o presentar una sol·licitud.

L'alcalde de Sant Andreu de la Barca, Enric Llorca, ha explicat que "l'objectiu és fer una administració eficaç i eficient" i millorar la relació "entre l'administració i l'administrat". "Hem de prestar un servei ràpid i de qualitat, amb un tracte respectuós i digne", ha apuntat Llorca.

Redacció / Foto: Aj. Sant Andreu Barca