Els usuaris posen bona nota al servei de bus exprés.cat Corbera-Barcelona

Imprimeix

Aspectes com la seguretat i el tracte del conductor obtenen puntuacions superiors al 9

El bus exprés.cat que comunica Corbera de Llobregat amb Barcelona obté una puntuació mitjana d’un 8,09 en la darrera enquesta de satisfacció del servei. Els usuaris han valorat aspectes com el tracte del conductor o la seguretat per sobre del 9. El qüestionari s’ha realitzat el mes de juny a 109 persones que usen de manera regular aquest servei de transport públic, operat per l’empresa catalana Autocorb.

L’enquesta de satisfacció al client valora aspectes com la neteja, la comoditat, l’estat del vehicle, la durada del trajecte, la informació a l’usuari i la ubicació i estat de les parades, entre altres. I tots aquests paràmetres han obtingut una puntuació per sobre del 8. Altres qüestions com la facilitat per pujar i baixar, la puntualitat i la resposta a incidències superen el 7. El 59% dels usuaris del bus són dones; el 65% fan servir aquest servei cada dia, el 26% setmanalment i un 9% de manera esporàdica. La majoria de clients tenen entre 16 i 25 anys.

Redacció / Fotos: Arxiu