L’Ajuntament de Gavà presenta un nou eslògan

Imprimeix

“Gavà, naturalment” substitueix la imatge de la “G” accentuada

L’alcaldessa de Gavà, Raquel Sánchez, ha presentat avui la nova estratègia de comunicació de l’Ajuntament que es visualitza amb un nou lema de ciutat: “Gavà, naturalment”. L’alcaldessa ha destacat que el nou claim “renova la nostra imatge de la “G” accentuada i fa èmfasi en uns atributs que sempre ens han identificat com a ciutat però que com a alcaldessa m’he compromès a reforçar: els valors del nostre medi ambient, del nostre entorn, en definitiva de la sostenibilitat.”

“Gavà, naturalment”, resumeix el model de ciutat pel qual s’està treballat, “un model basat en l’agenda de la sostenibilitat, sostenibilitat urbana, econòmica, social i democràtica que marca els eixos de les nostres polítiques transversals”, ha afegit Raquel Sánchez.

En aquest sentit, el nou lema transmet el concepte “naturalment” recolzant-se en la imatge de “G” accentuada genuïna de Gavà, que expressa la realitat i diversitat del territori, disposada en franges definides i alhora relligades.

La presentació ha donat el tret de sortida a una campanya que s’allargarà fins a l’estiu en diferents formats i espais: 300 banderoles; 50 Opis; una fornícula al Nou Mercat del Centre; pantalles a la Torre Lluc i a l’Illa; postes als accessos a la ciutat; així com pàgines especials al periòdic municipal El Bruguers, presència a les xarxes socials i insercions publicitàries. Progressivament “Gavà, naturalment” també serà visible a autobusos i vehicles municipals, tanques publicitàries i equipaments, entre altres suports, i serà present als principals esdeveniments de ciutat com la Fira d’Espàrrecs, els Premis Ciutat de Gavà o la Festa Major.

Redacció / Foto: Aj. Gavà