Olesa reclama solucions per al servei que ofereix Hispano Igualadina

Imprimeix

L’Ajuntament demana que els horaris s’adaptin a la realitat del servei sense reduir el nombre de combois

L’Ajuntament d’Olesa de Montserrat reclamarà, juntament amb altres consistoris afectats, una solució a les deficiències que ofereix el servei d’autobús de la línia Manresa-Olesa-Barcelona. En un mes, els usuaris han presentat una setantena d’incidències (retards, serveis plens, etc) després que el passat 17 de desembre es canviés de concessionària. En declaracions a diferents mitjans de comunicació, la companyia Hispano Igualadina-Monbús, responsable del servei de l'autobús entre Manresa i Barcelona, explica que compleix “escrupolosament totes les expedicions i que en la majoria de serveis no s'han registrat incidències remarcables.”

Reunió a Manresa

El proper dijous, els consistoris afectats, entre els quals es troba Olesa de Montserrat, aixií com diversos usuaris es reuniran a l’Ajuntament de Manresa amb la Generalitat de Catalunya per reclamar una solució ràpida. Olesa reclama que els horaris s’adaptin a la realitat del servei, però sense reduir en cap cas el nombre de combois.

Redacció / Foto: Arxiu