Viladecans vol apropar la ciutat als compradors del nou outlet

Imprimeix

La campanya "Viladecans Experience" convida als visitants del nou centre que també gaudeixin de les ofertes turístiques i econòmiques del municipi

Coincidint amb l'obertura de Viladecans The Style Outlets, prevista per aquest dijous 27 d'octubre, l’Ajuntament de la ciutat incrementa la seva aposta per donar a conèixer els atractius locals. Una d'aquestes accions és el llançament de la campanya "Viladecans Experience", empresa del consorci DeltaBCN –format per l'Ajuntament i l'Institut Català del Sòl (INCASÒL)–, que convidarà els compradors del nou centre a entrar en el municipi baixllobregatí. Hi ha previst que s’instal·li una nova senyalització municipal, hi haurà presència de la ciutat a l'oficina de turisme que s'obre a l'outlet i es crea una nova app mòbil amb informació i serveis locals.

L'objectiu és que els visitants que el centre outlet rebrà -Neinver espera al voltant de dos milions en el seu primer any- se sentin atrets per apropar-se a la resta de la ciutat. I aprofitar l'imant que pugui exercir l'outlet perquè gent que mai no hauria vingut a Viladecans si no fos pel nou centre s'animi a descobrir i 'viure' la ciutat i les propostes actuals en cultura, gastronomia, comerç, espais naturals, patrimoni (edificis de Can Modolell, Torré del Baró, Museu de Ca n’Amat)... Un patrimoni que els propers anys l'Ajuntament vol potenciar per dinamitzar-lo i adequar-lo als visitants.

Redacció / Foto: Aj. Viladecans