Begues vol reflexionar sobre el consum d’alcohol

Proposa un concurs per a tota la família imitant un plató de televisió, i la campanya s’emmarca dins del Pla Local de Prevenció d’Addiccions i compta amb la col·laboració i el suport de la Diputació.

Un plató de televisió, una sintonia, un presentador i equips de pares, mares, fills i filles amb ganes de divertir-se. Aquests són els ingredients inicials d’El Gran Repte, l’acció central de la nova edició de la campanya promoguda per l’Ajuntament de Begues, “Veure Abans de Beure” que se celebrarà el proper 9 de juliol al passeig de l’Església.

Els equips hauran d’estar formats per, com a mínim, dos i, com a màxim, cinc integrants d’una mateixa família, sempre combinant dues generacions. És a dir, pares, mares i fills, àvies i néts, oncles i nebodes… Totes les possibilitats seran vàlides.

La mecànica del joc serà de preguntes i respostes. Cada equip haurà de respondre a un total de 5 preguntes formulades pel presentador del programa i relacionades amb les temàtiques de la campanya. Les famílies tindran deu segons per respondre cada pregunta, que seran tipus test. La família que més punts obtingui al final del Gran Repte serà la guanyadora i podrà gaudir de tot un cap de setmana en família a PortAventura, amb accés a les atraccions, allotjament i esmorzar inclosos.

El jovent beguetà podrà posar a prova els seus coneixements, demostrant què saben realment sobre les addiccions, concretament sobre el efectes nocius derivats del consum d’alcohol per part dels joves i les joves. Durant tot el mes de juliol, a la mateixa pàgina es publicaran continguts “sensibles i d’interès, coses que cal saber, que cal preguntar”.

Els objectius de la campanya

La campanya se situa en la línia tant de les darreres accions i campanyes de comunicació adreçades al jovent sobre els perills associats al consum d’alcohol des del Pla Nacional Sobre Drogues (PNDS) que recomanen fugir de l’adoctrinament, del “no beguis mai” al “no beguis encara”, com de les pròpies de l’Ajuntament de Begues en anys anteriors agrupades sota la marca “Veure abans de Beure”.

Un altre objectiu, dins d’aquest marc de continuïtat, depèn d’aconseguir una major implicació i visibilitat de les famílies, de pares i mares de joves i adolescents que tard o d’hora es troben amb el risc o l’amenaça de l’alcohol. La campanya s’emmarca dins del Pla Local de Prevenció d’Addiccions i compta amb la col·laboració i el suport de la Diputació de Barcelona.

Redacció / Foto: Arxiu

 

Un petit mitjà amb grans audiéncies...

Reportatges

Torna el SuperMes, un abril ple de propostes i descomptes

Activitats turístiques arreu de la comarca del Baix Llobregat amb preus reduïts per a compartir temps en família
152

Fotonotícies

Opinió

Mapa Baix Llobregat Castelldefels Begues Gavà Sant Climent de Llobregat Viladecans Sant Boi de Llobregat El Prat de Llobregat Cornellà de Llobregat Esplugues de Llobregat Sant Joan Despí Sant Just Desvern Santa Coloma de Cervelló Sant Felíu de Llobregat San Vicenç dels Horts Molins de Rei Torrelles de Llobregat Vallirana Cervelló La Palma de Cervelló Pallejà El Papiol Corbera de Llobregat Sant Andreu de la Barca Castellví de Rosanes Martorell Sant Esteve de Sesrovires Abrera Olesa de Montserrat Esparreguera Collbató
© 2021 Grup Baix Media S.L. All Rights Reserved. Designed By La Premsa del Baix