Ja funciona la nova Oficina d’Atenció Ciutadana de Molins

Imprimeix

Les noves dependències permetran centralitzar encara més els tràmits i gestions que presta l’Ajuntament.

La nova Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de Molins de Rei ha entrat en funcionament a principi de setmana. Es tracta d’un espai de 150m2 totalment accessibles i situats al carrer Rubió i Ors, just al davant del Pati del Palau. Aquestes noves dependències permetran centralitzar encara més els tràmits i gestions que presta l’Ajuntament. D’aquesta manera, s’elimina el punt d’atenció situat als baixos de l’Ajuntament que presentaven inconvenients d’espai i d’accessibilitat. En total s’han invertit 165.000 en la transformació d’aquest espai de titularitat municipal que ara compta amb sis punts d’atenció a l’usuari, un despatx, una sala de reunions i uns lavabos. Cal destacar que l’any 2015, l’Oficina d’Atenció Ciutadana de Molins de Rei va atendre 17.123 persones presencialment, el què suposa unes 1.400 atencions al mes.

L’alcalde de Molins de Rei, Joan Ramon Casals, ha explicat que “la nova OAC és molt més que el simple trasllat d’un equipament, ja que també suposa una ampliació i centralització dels tràmits que s’hi poden fer”. L’alcalde Casals també ha incidit en el fet que aquest nou espai “no està ubicat en un punt qualsevol, sinó que respon a una estratègia de donar el màxim valor al centre de la Vila i al carrer de Baix en particular, amb la reforma integral de tot aquest entorn que ja no s’assembla en res a com era fa uns anys”. Per la seva banda, el primer tinent d’alcalde, Xavi Paz, també ha volgut subratllar que “aquesta actuació és una bona mostra de com actua el govern municipal, donant el millor ús possible a espais que fins fa un temps estaven infrautilitzats o, fins i tot, abandonats, com era el cas d’aquest local que ara acull l’OAC”. Paz també ha explicat que “prestar un bon servei, eficient, de qualitat i modern és la nostra missió innegociable, com ho certifiquen aquestes noves dependències”. El tinent d’alcalde també ha apuntat que aquestes millores en l’Atenció Ciutadana es veuran complementades en un futur gràcies a solucions tecnològiques que ampliaran l’abast dels tràmits a distància.

Redacció / Foto: Aj. Molins de Rei