La segona edició del Shopping Night es farà l’11 de juny

Imprimeix

L’objectiu serà superar el nombre d’establiments i el nombre de persones que van voler participar.

La segona edició de la Shopping Night ja té data. Serà el divendres 11 de juny, i els organitzadors tenen com a objectiu superar els establiments participants –l’’any passat van ser 132- així com superar el nombre de persones que l’any passat van estar fins a la mitjanit gaudint d’ofertes comercials, de propostes gastronòmiques en forma de tapes i d’actuacions musicals.

Activitats paral·leles

A més, al carrer hi haurà grups musicals, xarangues, batucades i dj’s, i escenaris i carpes per acollir tot tipus d’actuacions. Els comerços que participin de la iniciativa estaran identificats amb una imatge a l’aparador i amb una catifa vermella a l’entrada, i es farà un gran esforç de difusió amb l’objectiu d’atreure a persones dels municipis propers. Es completarà amb una Nit de Tapes que té lloc al Mercat Municipal.

L’alcalde de Molins de Rei, Joan Ramon Casals, assegura que la clau de l’èxit d’aquesta gran trobada comercial “és que ens ho creguem tots plegats: l’Ajuntament, els establiments comercials i de restauració i la població de Molins de Rei” i afegeix que “veient l’empenta i la il·lusió que tothom hi està posant aquest ingredient està totalment garantit”. Per la seva banda, el primer tinent d’alcalde, Xavi Paz, explica que la nit del comerç “és una demostració de la capacitat que té el nostre teixit econòmic de renovar-se i innovar per oferir una nova proposta que agrada i molt a la població”. Paz també ha aprofitat l’ocasió per demanar als molinencs i molinenques que “incorporin aquesta activitat al seu calendari de cites locals ineludibles.”

Redacció / Foto: Aj. Molins de Rei