El Consorci de Turisme presenta el seu Pla Estratègic decomunicació 2.0

Imprimeix

Ho va donar a conèixer a la primera Jornada de Gestors de Xarxes Socials de les comarques de Barcelona.

El Consorci de Turisme del Baix Llobregat va participar en la primera Jornada de Gestors de Xarxes Socials de les comarques de Barcelona, una bona oportunitat per compartir propostes, estratègies i tenir sempre la mirada posada en el turista i la seva forma d’informar-se, relacionar-se i compartir.

La Consellera de Turisme del Consell Comarcal del Baix Llobregat, Mireia Monfort, juntament amb el Gerent de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona, van ser els encarregats de fer la presentació institucional, i la coordinadora del Consorci de Turisme, Laura Garcia, en una ponència de bones pràctiques, va presentar el Pla Estratègic de comunicació 2.0, destacant la campanya de promoció turística “Fes el Salt”, una aventura promocional a la xarxa i amb l'objectiu de posicionar el Baix Llobregat com a destí d’escapades.

Aquesta campanya va consistir en un concurs online, per mitjà d'una innovadora aplicació web, que convida als usuaris i usuàries, durant un mes, a compartir a través de facebook a qui o a què faran el Salt per visitar el Baix Llobregat, i participar en el sorteig d’uns premis molt exclusius: una festa privada per a 10 persones a la platja, una estada romàntica en un hotel quatre estrelles o una aventura al mar a bord d'un catamarà.

Redacció / Foto: CCBLL