Els cinemes Full de l’SPlau ja és una de les millors multisales del món

Imprimeix

Es va presentar ahir a Cornellà de Llobregat la nova marca i s’ha invertit més d’1 milió d’euros per tenir el sistema de so tridimensional (Dolby Atmos) a més d’una aplicació mòbil, ‘l’Smart full’, per resoldre incidències dels usuaris.

El Centre Comercial Splau de Cornellà de Llobregat compta amb la multisala líder a Catalunya i Espanya. A més és una de les instal·lacions que té el nivell d’ocupació més alt de tot l’Estat amb més d’1.140.000 espectadors l’any passat. Ahir, va fer un pas més per a convertir-se en una de les millors i més importants multisales del món amb la presentació de dues novetats tecnològiques així com la nova marca.

A partir d’ara la multisala de cinema escurça el seu nom i passa a anomenar-se "FULL", en lloc de Full HD, amb la intenció d’internacionalitzar la marca i explicar el model de cinema de forma senzilla i dinàmica. Ho va anunciar ahir el gerent dels Cinemes Full, Pere Sallent, en l’acte de presentació de la nova marca. A més va presentar les darreres dues novetats tecnològiques que ja estan al servei dels seus clients. Sallent va explicar que "el canvi de nom respon també a l’estratègia d’oferir The Full Experience, una experiència cinematogràfica completa que inclogui la màxima qualitat: full large format, full HD 4k imatge, full 3D sound i Full Smart service. Amb aquesta nova nomenclatura "és més senzill explicar a l'estranger  les característiques a les que aspira el model de cinema FULL."

Nova APP

La primera novetat tecnològica dels cinemes és la creació d’una aplicació mòbil anomenada ‘Smart Full’. A través de qualsevol dispositiu mòbil, els usuaris podran comunicar “instantàniament” les incidències més habituals als cinemes: si a la sala fa fred o fa calor, si la imatge està desenfocada,si les ulleres 3D no funcionen, si hi ha un mal funcionament de les butaques fidelitat, gent molestant, etc. Posar-la en marxa serà arriscat, va assegurar Pere Sallent, però creu que “aquesta tecnologia té la capacitat de revolucionar el nivell de resposta cap al client habitual d’una multisala de cinema”. Aquesta App va adreçada als clients més fidels. "Un 46% dels clients venen als nostres cinemes un cop per setmana" afirma Sallent, qui espera que "aquests clients ens ajudin a millorar el servei i es converteixin en els nostres inspectors de qualitat".

L’aplicació es comunica amb un panell de control a taquilla que permet al personal administrar i gestionar totes les incidències rebudes. El sistema proporciona avisos i ajuts per a la gestió a diferents nivells com avisos sonors i d'altres de lumínics d’estat amb bombetes intel·ligents i notificacions directes als mòbils dels directors de sala. A més, el sistema és capaç de geolocalitzar cada petició per detectar si es fa des de dins de l’edifici o bé des de centenars de quilòmetres de distància, alhora que analitza la credibilitat de cada dispositiu individualment en funció del resultat de les incidències anteriors. 

Dolby Atmos

D’altra banda, els cinemes FULL s'han convertit en la multisala amb més sales Dolby Atmos del món amb la instal·lació en onze sales d’aquest sistema de so tridimensional (cada altaveu té la seva pròpia entrada d’àudio i la seva pròpia  amplificació, oferint més emoció i realisme. Els sons de la història que es desenvolupa en la pantalla es mouen al voltant de l’espectador per oferir un espai tridimensional perquè se senti immers en l’acció). D’aquesta manera, els cines Full superen els Cinemes Moscou, els fins ara multisala amb nombre Dolby Atmos, ubicats a la capital moscovita, uns cines de luxe amb 17 sales de les quals 10 són amb aquesta tecnologia. "La quota d’entrada i la quota anual d’aquests cines de Moscou superen els 1.200€ i l’entrada per veure una pel·lícula en Dolby Atmos té un preu mínim de 48€. Les entrades per veure una pel·lícula en Dolby Atmos als cines Full tenen una cost mig de 6,4€, oferint la millor relació qualitat-preu i donant a l'espectador sempre una experiència premium”, va explicar Sallent.

En aquest sentit Pere Sallent indica que amb aquestes novetats “no volem competir amb altres cinemes. Els nostres competidors són les grans pantalles de televisió. Hem de diferenciar-nos de l’experiència domèstica i, per aconseguir-ho, tecnologies com el so Dolby Atmos és el camí”. La inversió per passar de 2 sales a 11 amb aquest sistema i situar-se en el número 1 del món ha estat de més d'1 milió d'euros.

Redacció / Foto: Cinemes Full