El nou Hospital de Viladecans evoluciona les seves plataformes d’informació amb la renovació integral de la pàgina web corporativa i el llançament d'una nova aplicació mòbil, amb l'objectiu de millorar la comunicació i l'experiència dels seus usuaris. Aquestes iniciatives s'emmarquen en l'estratègia de digitalització i modernització de l'hospital, orientades a proporcionar un servei de salut més accessible i eficient. La nova pàgina web ofereix contingut pràctic per a l’usuari, així com la presentació del nou Hospital de Viladecans i dels diversos serveis i àrees assistencials. Un altre aspecte destacat del lloc corporatiu és la inclusió d'una secció dedicada a notícies i actes, per tal de mantenir a la població informada sobre les darreres novetats i activitats organitzades pel centre sanitari. En paral·lel, l'Hospital de Viladecans ha desenvolupat l’aplicació mòbil “El meu Hospital”, disponible per a dispositius Android iiOS, que ofereix una sèrie de funcionalitats pensades per facilitar l'accés a informació pràctica i útil pel pacient i els seus acompanyants. Així mateix, disposa d’una àrea personal perquè cada usuari pugui registrar-se i accedir a la seva informació personal.
Redacció / Foto: Hospital de Viladecans