ECONOMIA: L’empresa santandreuenca Wallbox amplia el seu comerç electrònic de dos a vint països en dos anys

Imprimeix

L'empresa Wallbox, que cotitza a la borsa de Nova York, ven els seus productes per via electrònica a vint països després que el 2019 segellés una aliança amb la plataforma de pagaments Adyen, la qual cosa li va permetre oferir des de llavors un procés de compra totalment en línia als seus clients. En un comunicat, aquesta companyia santandreuenca especialitzada en carregadors per a vehicles elèctrics i gestió de l'energia indica que en només dos anys ha passat de vendre en línia a dos països, pas que va donar en començar a col·laborar amb Adyen, a fer-ho a 20. “L'elecció d'Adyen està ajudant Wallbox a complir el seu triple objectiu de comptar amb una plataforma de comerç unificat que li permeti gestionar de forma centralitzada totes les transaccions, millorar l'experiència del comprador i minimitzar el risc de compres fraudulentes”, destaca la nota de premsa.

Redacció / Foto: Arxiu