SOCIETAT: Gavà posa en marxa un canal WhatsApp d’atenció ciutadana per informar incidències

Imprimeix

L’alcaldessa de Gavà, Gemma Badia ha presentat el nou servei de comunicació d’incidències que es durà a terme mitjançant un sistema automatitzat de WhatsApp que es posa en marxa a través de l’empresa municipal PRESEC. A través del número 639 94 54 86 la ciutadania podrà traslladar aquelles incidències que detecti relacionades amb la neteja viària i la jardineria. El servei és operatiu de dilluns a divendres de 8 a 14 hores. Fora d’aquest horari, els ciutadans i ciutadanes poden enviar el seu missatge que serà atès al següent dia hàbil. Durant la presentació del servei, Badia va explicar que “l’objectiu del nou servei és millorar el manteniment de l’espai públic de la ciutat. A més, ens ajudarà a resoldre incidències que se’ns poden escapar i que la ciutadania se senti escoltada.”

Redacció / Foto: Aj. Gavà