SOCIETAT: Gavà posa en marxa un canal WhatsApp d’atenció ciutadana per informar incidències

L’alcaldessa de Gavà, Gemma Badia ha presentat el nou servei de comunicació d’incidències que es durà a terme mitjançant un sistema automatitzat de WhatsApp que es posa en marxa a través de l’empresa municipal PRESEC. A través del número 639 94 54 86 la ciutadania podrà traslladar aquelles incidències que detecti relacionades amb la neteja viària i la jardineria. El servei és operatiu de dilluns a divendres de 8 a 14 hores. Fora d’aquest horari, els ciutadans i ciutadanes poden enviar el seu missatge que serà atès al següent dia hàbil. Durant la presentació del servei, Badia va explicar que “l’objectiu del nou servei és millorar el manteniment de l’espai públic de la ciutat. A més, ens ajudarà a resoldre incidències que se’ns poden escapar i que la ciutadania se senti escoltada.”

Redacció / Foto: Aj. Gavà

 

Un petit mitjà amb grans audiéncies...

Reportatges

Torna el SuperMes, un abril ple de propostes i descomptes

Activitats turístiques arreu de la comarca del Baix Llobregat amb preus reduïts per a compartir temps en família
157

Fotonotícies

Opinió

Mapa Baix Llobregat Castelldefels Begues Gavà Sant Climent de Llobregat Viladecans Sant Boi de Llobregat El Prat de Llobregat Cornellà de Llobregat Esplugues de Llobregat Sant Joan Despí Sant Just Desvern Santa Coloma de Cervelló Sant Felíu de Llobregat San Vicenç dels Horts Molins de Rei Torrelles de Llobregat Vallirana Cervelló La Palma de Cervelló Pallejà El Papiol Corbera de Llobregat Sant Andreu de la Barca Castellví de Rosanes Martorell Sant Esteve de Sesrovires Abrera Olesa de Montserrat Esparreguera Collbató
© 2021 Grup Baix Media S.L. All Rights Reserved. Designed By La Premsa del Baix