SOCIETAT: L’Ajuntament de Gavà reforça l’atenció a la ciutadania i la tramitació electrònica

Imprimeix

El consistori gavanenc ha posat en marxa un nou servei per ajudar a la ciutadania en els seus tràmits amb l’administració local. Es tracta d’OAC 360, un reforç d’atenció telefònica i telemàtica molt més ràpid, senzill i sense cues, ja que no cal venir presencialment. L’objectiu és donar les màximes facilitats als ciutadans a l’hora de fer qualsevol tràmit amb l’Ajuntament. OAC 360 està adreçat a totes aquelles persones que hagin de relacionar-se amb l’Ajuntament de Gavà. Un equip de persones dona suport a qui ho necessita a fer els tràmits i gestions, com ara la instal·lació i ús del certificat digital, l’obtenció del certificat electrònic com és el cas de l’idcat mòbil, la presentació d’instàncies, l’ús de les plataformes de contractació, l’ús de la carpeta ciutadana o resoldre qualsevol incidència amb la tramitació.

Redacció / Foto: Aj. Gavà