CRISI COVID-19: La Diputació posa en marxa un Servei telefònic d'Atenció psicològica adreçat al personal municipal

Imprimeix

La situació d'excepcionalitat generada per la crisi sanitària provocada per la COVID-19 comença a tenir un cost emocional elevat tant en determinats sectors de la població com entre el personal municipal que dona serveis directes a la ciutadania com són: policies locals, serveis d'atenció domiciliària, agents cívics, brigada municipal, serveis de neteja i recollida de residus, transports públics, serveis funeraris o personal voluntari, entre d'altres. Per poder donar una resposta a aquesta realitat, des de la Diputació de Barcelona s'impulsa un Servei d'Atenció psicològica per al personal municipal de totes les localitats de la província, excepte la ciutat de Barcelona. Aquest servei es prestarà via telefònica (93 472 50 50) i s'ha articulat a través del Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya. S'adreça a tots els treballadors municipals que estan en contacte directe amb la ciutadania i que, en aquests moments, es veuen sobrepassats a nivell emocional donada la novetat, gravetat i intensitat de la situació.

Redacció / Foto: Diputació de Barcelona