SOCIETAT: La plataforma cornellanenca ‘A prop teu’ va gestionar unes 1.700 incidències enviades per la ciutadania el 2019

Imprimeix

L’any 2019 la plataforma ‘A Prop Teu’ va rebre un total de 1.696 incidències, amb un augment del 6,7% respecte de l’any anterior. Es tracta de col·laboracions directes de la ciutadania perquè l'Ajuntament de Cornellà pugui actuar amb rapidesa en la reparació o millora de l'espai públic -la majoria-, o per solucionar qualsevol incidència relacionada amb la seguretat, la salubritat o la convivència. És més, gràcies a la interacció amb la ciutadania, durant l’any passat es van dur a terme 505 microactuacions, 473 d’elles relacionades amb temes diversos d’Espai Públic i la resta associades a la Guàrdia Urbana, principalment qüestions relacionades amb la seguretat viària. L’augment de l’ús de la plataforma és sostingut des de la seva posada en marxa, l’any 2013: en aquest període ja s’han gestionat 8.564 incidències. ‘A Prop Teu’ facilita el contacte amb l’Ajuntament a través de les xarxes socials o dels formularis de la web, que són més específics. És un canal directe de comunicació amb la ciutadania que fomenta la seva participació en el codisseny de l’espai públic.

Redacció / Foto: Arxiu