ECONOMIA: Viladecans rep el Premi Nacional del Comerç per portar l’art a les botigues

Imprimeix

L’Ajuntament de Viladecans ha guanyat la dinovena edició del Premi Nacional del Comerç, en l’apartat de Gestió Pública, pel projecte “Viladecans Art al Comerç”. La Generalitat ha valorat el suport de l’Ajuntament al teixit comercial i la seva implicació “en el desenvolupament de projectes que impulsin el model català de comerç i serveis, urbà, de proximitat i amb equilibri de formats”. Viladecans Art al Comerç” va ser una campanya desenvolupada durant més de dos mesos –des del 21 de setembre fins al 30 de novembre del 2018– a diferents comerços i espais de la ciutat, els centres comercials Vilamarina i Viladecans The Style Outlets, així com la Sala d’Exposicions de la Torre del Baró i el Museu de Viladecans. Aquests espais van configurar una galeria d’art urbana, amb més de 50 obres d’una trentena d’artistes contemporanis.

Redacció / Foto: Aj. Viladecans