SOCIETAT: Els usuaris de la línia Llobregat-Anoia valoren favorablement el servei de Ferrocarrils

Imprimeix

Segons els resultats de l’estudi de l’Índex de Satisfacció del Client (ISC) de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) corresponent a l’exercici 2018, les persones usuàries valoren molt favorablement el servei de Ferrocarrils, assolint nous rècords pel que fa a les valoracions obtingudes. A les línies metropolitanes, l’índex ISC marca un nou màxim històric i arriba als 76,9 punts, el nivell més alt obtingut mai en aquest indicador. Els rècords també s’assoleixen en les valoracions separades per línies: 77,4 punts a la línia Barcelona-Vallès i 75,5 punts a la línia Llobregat-Anoia. Pel que fa als atributs més ben valorats, les persones usuàries de les línies metropolitanes d’FGC, concretament la Llobregat-Anoia, destaquen la neteja de les instal·lacions i l’amabilitat de les persones que treballen a la línia.

Redacció / Foto: FGC