SOCIETAT: Les persones usuàries de l'OAC fan una valoració positiva del servei de Sant Just Desvern

Imprimeix

Es va dur a terme una enquesta a les persones usuàries de l’Oficina d’Atenció Ciutadana de Sant Just Desvern per tal de conèixer el seu grau de satisfacció amb aquest servei ofert per l’Ajuntament. El 100% de les persones que han contestat l’enquesta asseguren que la informació rebuda ha estat útil i entenedora, el 95% afirma que la tramitació realitzada ha estat eficaç i el 70% ha pogut concloure la gestió. Pel que fa al temps d’espera, el 99% de les persones han estat ateses en menys de 15 minuts i el 93%, en menys de 5 minuts. D’altra banda, el 99% afirma que el tracte rebut ha estat amable i el 96,5% considera que l’espai de l’OAC és correcte i adequat. Els resultats també indiquen que els tipus de tràmit més habituals són les gestions relacionades amb el padró (31%), les gestions de registre i altres (16%) i les gestions relacionades amb els Serveis Socials (15%). Respecte l’any 2017, ha incrementat el percentatge de tràmits realitzats a títol individual (81%) i han disminuït els tràmits per a empreses o entitats (19%), en bona part perquè moltes d’aquestes gestions es poden dur a terme de forma telemàtica. L’aspecte més important a tenir en compte l’hora de realitzar un tràmit és el tracte personal, seguit de la informació rebuda i la resolució de la petició.

Redacció / Foto: Aj. Sant Just Desvern