SOCIETAT: Abonats de Movistar a Esplugues i Sant Boi porten setmanes sense telèfon a casa seva

Imprimeix

Els Ajuntaments d'Esplugues i Sant Boi de Llobregat han reclamat a Movistar que restableixi amb urgència el servei de telefonia als centenars d'abonats dels barris de Can Vidalet i Can Clota; A Esplugues, i de Ciutat Cooperativa-Molí Nou, de Sant Boi, que porten fins a 20 dies sense connexió a casa per problemes amb la xarxa, derivats, segons l'empresa, de les intenses pluges caigudes recentment. Bona part dels més de 400 afectats són persones grans que s'han quedat sense el servei de teleassistència que funciona amb la línia fixe. En una carta conjunta, les alcaldesses d'Esplugues i Sant Boi, Pilar Díaz i Lluïsa Moret, han reclamat al director general de Telefònica a Catalunya, Kim Faura, que mentre no es resolgui l'avaria es busqui una solució provisional per a les persones que depenen del servei de teleassistència. Els dos ajuntaments fa dies que estan treballant per conèixer el nombre de persones que s’han quedat sense Teleassistència, a través de fulls informatius a la ciutadania. A més, han posat a disposició de totes les persones afectades les oficines municipals d’informació al consum (OMIC) per determinar l’abast de l’avaria i ajudar-los en la presentació de reclamacions a la companyia.

Redacció / Foto: Creu Roja