SOCIETAT: Més de 5.000 infants i joves han estat usuaris del servei de Tecnoatenció del Citilab

Imprimeix

Més de 5.000 infants i joves han estat usuaris del servei de Tecnoatenció que impulsa l’Ajuntament de Cornellà, a través del Citilab. El servei té la voluntat de promoure l'ús responsable dels nous dispositius i tecnologies de la informació i la comunicació (TIC): prevenir, donar suport i atenció en l’ús derivat de les TIC i els problemes associats que en puguin sorgir   –dependències, addicció, ciberbullying, sexting, grooming... – a la ciutadania de Cornellà de Llobregat. Fins ara, un total de 4.654 joves han participat en els tallers que es realitzen als centres educatius. A més, també s’han atès de forma personalitzada 32 casos individuals que s’han adreçat al servei de Tecnoatenció, i s’han fet 14 xerrades a grups de famílies. En la seva implementació hi col·laboren el centre tecnològic Citilab Cornellà, una empresa de serveis socioeducatius, i els experts en addiccions del P.A.S. (Prevenció, Assistència i Seguiment), que gestionen el CAS Fontsanta.

Redacció / Foto: catdialeg.cat