Laia Sanz camina cap al seu tretzè mundial de trial femení

 La pilot de Corbera de Llobregat es va imposar en les dues proves que es van celebrar a Isola 2000 (França). Laia Sanz segueix disposada a mantenir el seu tron en el trial, malgrat haver-se absentat en les dues primeres carreres de la temporada i a participar amb una estructura privada. La pilot de KH-7 així ho va demostrar després d'imposar-se aquest passat cap de setmana en la doble cita d’Isola 2000 (França), un resultat que li permet liderar provisionalment el mundial femení de l'especialitat. El triomf de Sanz adquireix més valor si cap perquè fins a aquest cap de setmana no havia competit amb la nova reglamentació ‘non-stop’ i perquè ha hagut de compaginar la preparació de trial amb els seus compromisos en el mundial d’enduro i els X Games. “Estava una mica preocupada perquè no sabia com respondria i on estaria respecte a les altres participants, però al final tot ha anat molt millor del que m'esperava. El primer dia vaig cometre algun punt de més per la falta d'adaptació al nou reglament, però avui he fet una molt bona carrera. Estic molt satisfeta per tot el cap de setmana i contenta per tornar a competir amb la meva moto”, explica. El campionat es resoldrà divendres que ve en la localitat francesa de la Chatre, on a Laia només li val la victòria, ja que el reglament obliga a descomptar els dos pitjors resultats de cada participant, alguna cosa que Sanz ja ha fet de facto en perdre's dues carreres. Redacció / Foto: LS  La pilot de Corbera de Llobregat es va imposar en les dues proves que es van celebrar a Isola 2000 (França). Laia Sanz segueix disposada a mantenir el seu tron en el trial, malgrat haver-se absentat en les dues primeres carreres de la temporada i a participar amb una estructura privada. La pilot de KH-7 així ho va demostrar després d'imposar-se aquest passat cap de setmana en la doble cita d’Isola 2000 (França), un resultat que li permet liderar provisionalment el mundial femení de l'especialitat. El triomf de Sanz adquireix més valor si cap perquè fins a aquest cap de setmana no havia competit amb la nova reglamentació ‘non-stop’ i perquè ha hagut de compaginar la preparació de trial amb els seus compromisos en el mundial d’enduro i els X Games. “Estava una mica preocupada perquè no sabia com respondria i on estaria respecte a les altres participants, però al final tot ha anat molt millor del que m'esperava. El primer dia vaig cometre algun punt de més per la falta d'adaptació al nou reglament, però avui he fet una molt bona carrera. Estic molt satisfeta per tot el cap de setmana i contenta per tornar a competir amb la meva moto”, explica. El campionat es resoldrà divendres que ve en la localitat francesa de la Chatre, on a Laia només li val la victòria, ja que el reglament obliga a descomptar els dos pitjors resultats de cada participant, alguna cosa que Sanz ja ha fet de facto en perdre's dues carreres. Redacció / Foto: LS
 

Un petit mitjà amb grans audiéncies...

Reportatges

Fotonotícies

Opinió

Mapa Baix Llobregat Castelldefels Begues Gavà Sant Climent de Llobregat Viladecans Sant Boi de Llobregat El Prat de Llobregat Cornellà de Llobregat Esplugues de Llobregat Sant Joan Despí Sant Just Desvern Santa Coloma de Cervelló Sant Felíu de Llobregat San Vicenç dels Horts Molins de Rei Torrelles de Llobregat Vallirana Cervelló La Palma de Cervelló Pallejà El Papiol Corbera de Llobregat Sant Andreu de la Barca Castellví de Rosanes Martorell Sant Esteve de Sesrovires Abrera Olesa de Montserrat Esparreguera Collbató
© 2021 Grup Baix Media S.L. All Rights Reserved. Designed By La Premsa del Baix