L’exjugador de Sant Boi de Llobregat va ser un dels grans protagonistes a Sevilla de la Promoció 2024
El Pabellón Marruecos de l'Expo92 de Sevilla va ser l'escenari, ahir dijous 24 d'octubre de 2024, de la cerimònia d'ingrés de la Promoció 2024 del Hall of Fame del bàsquet espanyol. Un dels grans protagonistes de l’acte va ser, sense cap mena de dubte, l’exjugador Marc Gasol.
El de Sant Boi de Llobregat es va mostrar molt content “de veure tants amics avui aquí. Em sento agraït per tota la meva carrera. A mi em van ajudar molt dos entrenadors de formació, Montse Peris en el meu col·legi, i Miguel López Abril, em va dir que havia d'asseure el cap i m'ha acompanyat tota la vida. També ha estat important l'oportunitat, com quan en 2006 em va cridar Pepu Hernández per a entrenar amb la Selecció, em va dir que la meva missió anava a ser ‘pegar’ a Pau.”
Marc Gasol també va dir que “vaig gaudir del moment” i va afegir que també “és necessària la sort. Jo he tingut la sort de formar part de grans grups, de companys, entrenadors. I una de les meves sorts va ser néixer on vaig néixer, a casa dels meus pares. I del que em sent més orgullós és d'haver format una família al costat de Cristina. El camí ha estat memorable. Moltes gràcies”. El record li van lliurar Elisa Aguilar i Vicente Jiménez.
Redacció / Fotos: FEB