Jana Fernández: “La Barça Academy World Cup és una experiència única”

En l'edició d'aquest any participaran 1.150 nens i nenes procedents de 26 acadèmies que el club blaugrana té en 15 països diferents

La futbolista sesrovirenca del Barcelona femení, Jana Fernández, ha explicat que “la Barça Academy World Cup és una experiència única que permet jugar davant equips d'altres cultures que comparteixen els valors i l'estil del Barça” en la presentació de la novena edició de la competició, que se celebrarà des d'aquest dilluns fins al dijous en la Ciutat Esportiva Joan Gamper, a Sant Joan Despí.

barça jana 2

“Estic molt agraïda d'haver estat dos anys en la Barça Academy, vaig aprendre moltíssim i vaig conèixer a persones increïbles. El club i l'escola m'han permès ser la persona que soc avui dia”, ha dit la jugadora en roda de premsa sobre aquesta competició.

Fernández, que va disputar l'edició del 2014, quan formava part de la Barça Escola Barcelona, serà una de les padrines de la Barça Academy World Cup juntament amb el futbolista del Barça masculí, el martorellenc Eric Garcia, qui també va formar part de les acadèmies de l'entitat catalana.

barça jana 3

En l'edició d'aquest any participaran 1.150 nens i nenes procedents de 26 acadèmies que el club blaugrana té en 15 països diferents. En la competició, els nens i nenes procedents de les acadèmies del Barça lluitaran pels títols en les categories sub 8, sub 10, sub 12 i sub 14. La pandèmia del coronavirus no va permetre que la Barça Academy World Cup se celebrés durant els dos anys anteriors, 2020 i 2021.

Redacció / Fotos: FCB

 

Un petit mitjà amb grans audiéncies...

Reportatges

El càlcul del salari de referència, com en les edicions anteriors, s'ha efectuat per a tres àmbits territorials

El salari de referència metropolità és de 1.516 euros mensuals

Les despeses relacionades amb l'habitatge (lloguer o hipoteca i factures) s'enduen el 45% del pressupost de necessitats bàsiques, mentre que el 43%…
159

Fotonotícies

Opinió

Mapa Baix Llobregat Castelldefels Begues Gavà Sant Climent de Llobregat Viladecans Sant Boi de Llobregat El Prat de Llobregat Cornellà de Llobregat Esplugues de Llobregat Sant Joan Despí Sant Just Desvern Santa Coloma de Cervelló Sant Felíu de Llobregat San Vicenç dels Horts Molins de Rei Torrelles de Llobregat Vallirana Cervelló La Palma de Cervelló Pallejà El Papiol Corbera de Llobregat Sant Andreu de la Barca Castellví de Rosanes Martorell Sant Esteve de Sesrovires Abrera Olesa de Montserrat Esparreguera Collbató
© 2021 Grup Baix Media S.L. All Rights Reserved. Designed By La Premsa del Baix