La corberenca Laia Sanz deixa Montesa i fitxa per Gas Gas

El seu objectiu més proper es guanyar el Dakar 2012 i revalidar el títol assolit l’any passat. Laia Sanz ha presentat davant dels mitjans de comunicació l’equip que participarà en el Dakar 2012.  La corberenca, que ja ha començat a preparar la seva segona participació en la prova, a donat a conéixer el camió que li farà d’assistència. A més Marc Guasch, company d’equip, farà funcions de motxiller. Els reptes de la onze vegades campiona del món de trial serà millorar la 39ª posició que va assolir a la general i repetir la primera posició en la categoria femenina. El Dakar 2012 començarà l’1 de gener a Buenos Aires (Argentina) i com a novetat aquest any finalitzarà a la capital del Perú, a Lima, amb un recorregut encara més dur que l'any passat (quinze dies).

Canvi de moto

D’altra banda, la pilot de Corbera de Llobregat ha enviat un comunicat de premsa explicant els motius que l’han dut a canviar de marca de moto ja que el contracte expirava el 31 de desembre. Sanz pilotarà, a partir d’ara, una Gas Gas ja que ha decidit deixar Montesa Honda després de vuit anys: “El motiu de la meva marxa es deu única i exclusivament a aspectes esportius. La decisió de deixar l'equip amb el qual he competit els últims vuit anys i amb el qual he aconseguit bona part dels meus èxits no ha estat fàcil. Sens dubte, ha estat un període molt fructífer en la meva carrera esportiva i estaré sempre agraïda a Montesa Honda, a Repsol i a la resta de patrocinadors de l'equip per haver confiat en mi i per haver contribuït al meu desenvolupament com pilot professional”.

Marçal Fontanals / Foto: Arxiu

  El seu objectiu més proper es guanyar el Dakar 2012 i revalidar el títol assolit l’any passat.

Laia Sanz ha presentat davant dels mitjans de comunicació l’equip que participarà en el Dakar 2012.  La corberenca, que ja ha començat a preparar la seva segona participació en la prova, a donat a conéixer el camió que li farà d’assistència. A més Marc Guasch, company d’equip, farà funcions de motxiller. Els reptes de la onze vegades campiona del món de trial serà millorar la 39ª posició que va assolir a la general i repetir la primera posició en la categoria femenina. El Dakar 2012 començarà l’1 de gener a Buenos Aires (Argentina) i com a novetat aquest any finalitzarà a la capital del Perú, a Lima, amb un recorregut encara més dur que l'any passat (quinze dies).

Canvi de moto

D’altra banda, la pilot de Corbera de Llobregat ha enviat un comunicat de premsa explicant els motius que l’han dut a canviar de marca de moto ja que el contracte expirava el 31 de desembre. Sanz pilotarà, a partir d’ara, una Gas Gas ja que ha decidit deixar Montesa Honda després de vuit anys: “El motiu de la meva marxa es deu única i exclusivament a aspectes esportius. La decisió de deixar l'equip amb el qual he competit els últims vuit anys i amb el qual he aconseguit bona part dels meus èxits no ha estat fàcil. Sens dubte, ha estat un període molt fructífer en la meva carrera esportiva i estaré sempre agraïda a Montesa Honda, a Repsol i a la resta de patrocinadors de l'equip per haver confiat en mi i per haver contribuït al meu desenvolupament com pilot professional”.

Marçal Fontanals / Foto: Arxiu

 
 

Un petit mitjà amb grans audiéncies...

Reportatges

El càlcul del salari de referència, com en les edicions anteriors, s'ha efectuat per a tres àmbits territorials

El salari de referència metropolità és de 1.516 euros mensuals

Les despeses relacionades amb l'habitatge (lloguer o hipoteca i factures) s'enduen el 45% del pressupost de necessitats bàsiques, mentre que el 43%…
168

Fotonotícies

Opinió

Mapa Baix Llobregat Castelldefels Begues Gavà Sant Climent de Llobregat Viladecans Sant Boi de Llobregat El Prat de Llobregat Cornellà de Llobregat Esplugues de Llobregat Sant Joan Despí Sant Just Desvern Santa Coloma de Cervelló Sant Felíu de Llobregat San Vicenç dels Horts Molins de Rei Torrelles de Llobregat Vallirana Cervelló La Palma de Cervelló Pallejà El Papiol Corbera de Llobregat Sant Andreu de la Barca Castellví de Rosanes Martorell Sant Esteve de Sesrovires Abrera Olesa de Montserrat Esparreguera Collbató
© 2021 Grup Baix Media S.L. All Rights Reserved. Designed By La Premsa del Baix