Marcel Granollers guanya el València Open 500 de tennis

El castelldefelenc va derrotar en la final l'argentí Juan Mónaco per 6-2, 4-6 i 7-6 (3).

El tennista de Castelldefels va conquerir aquest cap de setmana el títol més important de la seva carrera esportiva. És el segon guardó que guanya aquesta temporada i el tercer des que és professional. Granollers, que tornava a repetir una final per segon any consecutiu a València després de perdre davant David Ferrer, es va imposar a l’argentí Juan Mónaco en el tie-break del tercer set després de tres hores de joc. Un triomf que li permet situar-se en el lloc 28è de l’ATP. “Ha estat el millor triomf de la meva carrera”, va manifestar al final del partit. Sobre el seu futur, Granollers explica que agafar un entrenador “és una decisió important. No em poso un número en el rànking , només sé que en cada partit jugaré al màxim i a veure on puc arribar”.

Marçal Fontanals / Foto: Arxiu

El castelldefelenc va derrotar en la final l'argentí Juan Mónaco per 6-2, 4-6 i 7-6 (3).

El tennista de Castelldefels va conquerir aquest cap de setmana el títol més important de la seva carrera esportiva. És el segon guardó que guanya aquesta temporada i el tercer des que és professional. Granollers, que tornava a repetir una final per segon any consecutiu a València després de perdre davant David Ferrer, es va imposar a l’argentí Juan Mónaco en el tie-break del tercer set després de tres hores de joc. Un triomf que li permet situar-se en el lloc 28è de l’ATP. “Ha estat el millor triomf de la meva carrera”, va manifestar al final del partit. Sobre el seu futur, Granollers explica que agafar un entrenador “és una decisió important. No em poso un número en el rànking , només sé que en cada partit jugaré al màxim i a veure on puc arribar”.

Marçal Fontanals / Foto: Arxiu

 

Un petit mitjà amb grans audiéncies...

Reportatges

Torna el SuperMes, un abril ple de propostes i descomptes

Activitats turístiques arreu de la comarca del Baix Llobregat amb preus reduïts per a compartir temps en família
162

Fotonotícies

Opinió

Mapa Baix Llobregat Castelldefels Begues Gavà Sant Climent de Llobregat Viladecans Sant Boi de Llobregat El Prat de Llobregat Cornellà de Llobregat Esplugues de Llobregat Sant Joan Despí Sant Just Desvern Santa Coloma de Cervelló Sant Felíu de Llobregat San Vicenç dels Horts Molins de Rei Torrelles de Llobregat Vallirana Cervelló La Palma de Cervelló Pallejà El Papiol Corbera de Llobregat Sant Andreu de la Barca Castellví de Rosanes Martorell Sant Esteve de Sesrovires Abrera Olesa de Montserrat Esparreguera Collbató
© 2021 Grup Baix Media S.L. All Rights Reserved. Designed By La Premsa del Baix