‘Kiko’ Hervás es queda a dos segons del bronze en el Mundial de Xangai

Al final de la prova va comentar que "per poc pujo al podi i m'he de conformar amb el quart lloc per escàs marge, però considero que he realitzat una bona carrera i més de la manera que s'ha desenvolupat, perquè ens havien dit que donada la temperatura de l'aigua solament nedaríem 17 quilòmetres i mig. La temperatura de l'aigua a l'inici de la prova era de 30 graus, a mi em beneficia, ja que al tenir molt poc greix m'afecten les aigües fredes. Això ha motivat que realitzéssim una volta molt ràpida que ens ha trencat el ritme de carrera, sempre he estat en aquest grup de cap i al final he entrat en quart lloc. Considerant que no anava a nedar la prova al principi, ha estat un bon resultat. En el Campionat d'Europa que se celebrarà al setembre a Israel nedaré els 10 i els 25 per a obtenir un bon resultat”.

 

Un petit mitjà amb grans audiéncies...

Reportatges

Fotonotícies

Opinió

Mapa Baix Llobregat Castelldefels Begues Gavà Sant Climent de Llobregat Viladecans Sant Boi de Llobregat El Prat de Llobregat Cornellà de Llobregat Esplugues de Llobregat Sant Joan Despí Sant Just Desvern Santa Coloma de Cervelló Sant Felíu de Llobregat San Vicenç dels Horts Molins de Rei Torrelles de Llobregat Vallirana Cervelló La Palma de Cervelló Pallejà El Papiol Corbera de Llobregat Sant Andreu de la Barca Castellví de Rosanes Martorell Sant Esteve de Sesrovires Abrera Olesa de Montserrat Esparreguera Collbató
© 2021 Grup Baix Media S.L. All Rights Reserved. Designed By La Premsa del Baix