Bars i restaurants del Prat proposen una ruta de degustació de tapes

Imprimeix

Serà a partir de la setmana que ve, en concret el dijous 18 d’octubre, quan es posin en marxa la campanya -denominada ‘Quinto Tapa’-, un itinerari de degustació en què participen abundants bars i restaurants de la localitat.

Fonts de la organització han assegurat a través d’un comunicat que la voluntat de la campanya és la dinamització del sector hosteler i també augmentar la popularitat dels productes locals, com la carxofa del Parc Agrari del Baix Llobregat o el pollastre pota blava.

Preus unificats

Els bars i restaurants participants realitzen una doble proposta de degustació: la tapa especialitat de la casa amb un quinto Estrella Damm (2,5 euros) i la tapa ‘Pota Blava’ i la mateixa beguda (3,5 euros). Els preus són unificats per a tots els locals participants, un total de 20.

Totes dues propostes a un preu econòmic i unificat per a tots els establiments participants”,  han puntualitzat des de l’organització.

A més, la campanya premiarà la millor tapa, mentre que els clients optaran a un premi participant en un concurs valorant la qualitat i la creativitat de les propostes dels bars i restaurants.

Xarxes socials

La comunicació 2.0 tindrà un protagonisme fonamental dins la campanya, han subratllat els organitzadors, que disposen per primer cop d’un web propi (www.quintotapa.cat) que, a través d’un mapa de la ciutat, permet que els establiments participants estiguin localitzats fácilment.

Redacció