Pronovias Group anuncia la seva expansió a l’Àsia

Imprimeix

L’empresa, ubicada al Prat de Llobregat, obrirà una nova botiga a Xangai

La marca de moda nupcial de luxe Pronovias obre una nova botiga a Xangai després de l'augment en la demanda al mercat xinès entre els anys 2019 i 2021 i confirma, així, la seva aposta per l'expansió a la regió Àsia-Pacífic. Pronovias Group situa el seu 'flagship store', una botiga que pretén ser representativa a la regió, en el Hong Kong Plaza, un entorn que concentra altres marques prestigioses de moda de luxe.

pronovias 2

L'expansió a la Xina ve motivada per l'augment del 72% de les comandes en aquest país entre 2019 i 2021, segons el grup empresarial, i per a la seva directora, Amadine Ohayon, ha demostrat ser la seva regió de major creixement i creuen que això seguirà sent així en el futur.

La botiga, de 250 metres quadrats, ha estat dissenyada “seguint els protocols del 'feng shui'” i s'hi exposaran l'última adquisició de Pronovias, Vera Wang Bride, i les línies Pronovias Privée i Atelier Pronovias, d'alta costura, a més de Pronovias. Per al mercat asiàtic, a més, la directora artística de Pronovias Group, Alessandra Rinaudo, ha dissenyat la col·lecció Precious Àsia, la qual també es podrà provar en la nova ubicació.

pronovias 3

El director general del Hub d'Àsia, Dave Zhou, considera que, en ser l'única botiga a l'Àsia, creu que presentarà perfectament la visió i el valor 'Crafting Joy' de la companyia, tant als clients majoristes com als detallistes, i actuarà com una destinació de compres de moda nupcial per a les núvies de tot Àsia.

La nova botiga s'afegeix als ja més de 4.000 punts de vendes a 105 països de tot el món, entre els quals es troben els de capitals nord-americanes i europees com Nova York, Londres, Milà o París.

Redacció / Fotos: Arxiu-Google Maps