L’empresa automobilística recordarà 2018 com l'any del naixement de CUPRA, el llançament de Tarraco i presentació de xifres rècord de vendes i financeres
El 2018 ha estat per a SEAT un gran any. En aquests dotze mesos, SEAT ha vist néixer CUPRA, la primera submarca de la companyia, i ha llançat Tarraco, el nou model emblema de la marca. L'any va començar amb resultats rècord i les vendes acabaran, previsiblement, en la seva xifra històrica més alta. Projectes com el d'Algèria o la Xina suposen un pas endavant en l'estratègia d'internacionalització de la marca, present en més de 80 països. A més, aquest 2018 SEAT ha trepitjat l'accelerador de la digitalització, amb projectes destacats en l'àmbit de la connectivitat. Les diferents iniciatives de la companyia i les característiques dels seus cotxes li han valgut a SEAT aquest any més de 60 premis.
Made in Martorell
La fàbrica de Martorell, el cor de SEAT, ha celebrat aquest any el seu 25è aniversari. A Martorell treballen actualment uns 12.500 treballadors, sumant la fàbrica i els serveis centrals de l'empresa. En els seus 25 anys d'història, s'han fabricat més de 10 milions de cotxes de 39 models i versions diferents. La fàbrica de Martorell és, avui dia, un referent en la Indústria 4.0, un motor de creixement per a la generació d'ocupació i el desenvolupament industrial, i una fàbrica eficient, sostenible i respectuosa amb el medi ambient.
La producció de l'Audi A1, el nou model compacte esportiu d'Audi, es fabrica des del mes d'octubre passat exclusivament en la planta de SEAT i es distribueix a tots els mercats on es comercialitza, la qual cosa contribueix positivament a elevar el volum d'exportació de la fàbrica, que ja supera el 80%. L'Audi A1 és en el segon cotxe prèmium fabricat a Espanya després de l'Audi Q3, que també va sortir dels tallers de Martorell.
Redacció / Fotos: Arxiu