Les vendes de SEAT comencen el 2017 a bon ritme

Imprimeix

En el primer mes de l'any, la marca ha lliurat 32.300 cotxes, la qual cosa significa un 16,5% més que al gener de 2016

Les vendes mundials de SEAT segueixen creixent en 2017. Després d'acabar 2016 amb el quart increment anual consecutiu, i sumar un augment acumulat de gairebé el 30% des de 2012, SEAT ha completat el millor gener des de 2003. En el primer mes de l'any, la marca ha lliurat 32.300 cotxes, la qual cosa significa un 16,5% més que al gener de 2016.

“Hem començat l'any creixent sòlidament en tots els nostres principals mercats per sobre de la mitjana del sector. L'ofensiva de producte s'està reflectint ja en les vendes i en l'augment de la quota de mercat. L’Ateca ens està permetent arribar a nous clients, mentre que la demanda del León creix gràcies a la renovació d'aquest model. Les vendes de l'Eivissa es mantenen sòlides i continuen per sobre de les expectatives en el final de la generació actual”, ha dit Wayne Griffiths, vicepresident Comercial de SEAT.

Espanya, al capdavant

L'augment ha estat especialment positiu als principals mercats de SEAT. Espanya lidera els lliuraments al gener amb 6.700 vehicles venuts (+41,7%), seguida per Alemanya (5.800; +14,5%) i el Regne Unit (3.800; +18,3%). França (1.700; +14,6%) i Itàlia (1.600; +25,2%) també registren un creixement de dos dígits. La majoria de països europeus creix amb força i contribueix a l'impuls en les vendes de SEAT al gener. Mèxic va ser un altre dels mercats destacats amb un creixement del 16,3% i unes vendes totals de 2.700 cotxes.

Al gener, el renovat León, el model més venut de la gamma de SEAT, va arribar als concessionaris. A més, la companyia també va presentar la cinquena generació de l'Eivissa, que es posarà a la venda el proper estiu. SEAT culminarà la major ofensiva de producte de la seva història, que va arrencar en 2016 amb el Ateca, amb el llançament de l'Arona en el segon semestre d'aquest any.

Final del formulario

Redacció / Fotos: SEAT