Airberlin manté rutes al Prat per la temporada d'hivern

Imprimeix
Airberlin mantindrà les sis rutes domèstiques i les 27 europees, 16 d'elles cap a Alemanya, que ja van operar a la passada campanya de cara a la propera temporada hivernal.

El delegat de l'aerolínia a Espanya i Portugal, Álvaro Middelmann, ha expicat que tres d'aquestes destinacions -Düsseldorf, Berlin i Viena- són directes, mentre que la resta operen a través del "hub" d' Airberlin a Palma.

Middelmann ha afegit que durant el primer semestre les seves companyia ha transportat més de 100.000 passatgers des de les instal·lacions catalanes, amb el que considera que s'aferma el "compromís" de l'aerolínia amb Catalunya.

Sobre la privatització de l'aeroport del Prat, el delegat de l'aerolínia ha censurat la gestió aeroportuària de les administracions espanyoles, i ha avisat que la privatització del Prat restarà competitivitat a la infraestructura, ja que "el que inverteixin les concessionàries per obtenir els drets d'explotació ho cobraran després en taxes".

Middelmann ha reclamat "seny" a l'Executiu a l'hora de planificar el mapa d'aeroports del país, y l'ha emplaçat a ser "valent" i descartar aquells equipamients que no siguin rentables.

  El delegat de l'aerolínea ha alertat que la privatització de l'aeroport restarà competitivitat a la infraestructura.

Airberlin mantindrà les sis rutes domèstiques i les 27 europees, 16 d'elles cap a Alemanya, que ja van operar a la passada campanya de cara a la propera temporada hivernal.

El delegat de l'aerolínia a Espanya i Portugal, Álvaro Middelmann, ha expicat que tres d'aquestes destinacions -Düsseldorf, Berlin i Viena- són directes, mentre que la resta operen a través del "hub" d' Airberlin a Palma.

Middelmann ha afegit que durant el primer semestre les seves companyia ha transportat més de 100.000 passatgers des de les instal·lacions catalanes, amb el que considera que s'aferma el "compromís" de l'aerolínia amb Catalunya.

Sobre la privatització de l'aeroport del Prat, el delegat de l'aerolínia ha censurat la gestió aeroportuària de les administracions espanyoles, i ha avisat que la privatització del Prat restarà competitivitat a la infraestructura, ja que "el que inverteixin les concessionàries per obtenir els drets d'explotació ho cobraran després en taxes".

Middelmann ha reclamat "seny" a l'Executiu a l'hora de planificar el mapa d'aeroports del país, y l'ha emplaçat a ser "valent" i descartar aquells equipamients que no siguin rentables.