Seat Martorell avança l'obertura de la planta per l'Audi Q3

Imprimeix
A partir d'aquest dilluns, una setmana abans de l'habitual, la fàbrica obre per treballar a dos torns.

A partir d'aquest proper dilluns, una setmana abans del que és habitual, Seat posarà a treballar la planta de Martorell  per les exigències de fabricació de l'Audi Q3. La línia del nou model Q3 d'Audi començarà a treballar a dos torns.

Tradicionalment, la fàbrica de Martorell romàn tancada a l'agost i les vacances a la planta de Seat marcàven bona part de les vacances industrials del sector de l'automoció a Catalunya. L'objectiu d'aquest esforç industrial de Seat és que a l'octubre, quan es vol llançar el nou model, ja es pugui fabricar el Q3 a tres torns, aconseguint un ritme de producció de 500 vehicles diaris.

La perspectiva de Seat és que bona part de les vendes del Q3, prop del 90% de les unitats produïdes a Martorell, es destinin a l'exportació. La fàbrica preveu lliurar unes 100.000 unitats del nou vehicle marca Audi cada any, a partir de 2012.

A partir d'aquest dilluns, una setmana abans de l'habitual, la fàbrica obre per treballar a dos torns.

A partir d'aquest proper dilluns, una setmana abans del que és habitual, Seat posarà a treballar la planta de Martorell  per les exigències de fabricació de l'Audi Q3. La línia del nou model Q3 d'Audi començarà a treballar a dos torns.

Tradicionalment, la fàbrica de Martorell romàn tancada a l'agost i les vacances a la planta de Seat marcàven bona part de les vacances industrials del sector de l'automoció a Catalunya. L'objectiu d'aquest esforç industrial de Seat és que a l'octubre, quan es vol llançar el nou model, ja es pugui fabricar el Q3 a tres torns, aconseguint un ritme de producció de 500 vehicles diaris.

La perspectiva de Seat és que bona part de les vendes del Q3, prop del 90% de les unitats produïdes a Martorell, es destinin a l'exportació. La fàbrica preveu lliurar unes 100.000 unitats del nou vehicle marca Audi cada any, a partir de 2012.