Cinc ajuntaments promouen el comerç de proximitat

Imprimeix

La campanya 'Quina gran compra!' vol incentivar les compres del Nadal als establiments de Sant Boi, Viladecans, Gavà, Castelldefels i El Prat

Els ajuntaments de Sant Boi, Viladecans, Gavà, Castelldefels i El Prat de Llobregat han presentat la campanya de promoció del comerç de proximitat 'Quina gran compra!'. La iniciativa, que ja es va dur a terme per primer cop l’any passat amb el suport de la Diputació de Barcelona, posa de relleu els valors del comerç local mitjançant la marca comuna Urbanshopping. Enguany, els cinc ajuntaments impulsen nova una campanya conjunta per incentivar les compres nadalenques al comerç de proximitat.

sant boi promocion 2

La campanya 'Quina gran compra!' ha arrencat avui dimarts 21 de novembre, i s’allargarà fins al 7 de gener. El lema d'enguany és 'Urbanshopping. El comerç petit no té res de petit'. S'hi vol transmetre la idea que el petit comerç no té res de petit perquè la suma de molts esforços que el caracteritza configura una gran oferta comercial. La campanya té imatges específiques per als diferents segments comercials (equipament de la llar, roba i complements, alimentació, joguines...).

En l'acte de presentació, que ha tingut lloc a la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer, l'alcaldessa de Sant Boi, Lluïsa Moret, ha recordat que "ens uneix una llarga trajectòria de treball en comú i una aposta pel petit comerç de proximitat, que és el gran comerç que omple de vida les ciutats i els barris i dona resposta als desitjos, les necessitats i les demandes de la ciutadania".

Pla estratègic

Durant l'acte de presentació de la campanya, els municipis han anunciat la pròxima signatura d'un conveni de col·laboració amb la Diputació de Barcelona per elaborar un pla estratègic del comerç de la zona Delta i la realització d'un estudi per conèixer en profunditat la realitat comercial del territori.

 

Redacció / Fotos: Aj. Sant Boi de Llobregat