Olesa reclama solucions per al servei que ofereix Hispano Igualadina

L’Ajuntament demana que els horaris s’adaptin a la realitat del servei sense reduir el nombre de combois

L’Ajuntament d’Olesa de Montserrat reclamarà, juntament amb altres consistoris afectats, una solució a les deficiències que ofereix el servei d’autobús de la línia Manresa-Olesa-Barcelona. En un mes, els usuaris han presentat una setantena d’incidències (retards, serveis plens, etc) després que el passat 17 de desembre es canviés de concessionària. En declaracions a diferents mitjans de comunicació, la companyia Hispano Igualadina-Monbús, responsable del servei de l'autobús entre Manresa i Barcelona, explica que compleix “escrupolosament totes les expedicions i que en la majoria de serveis no s'han registrat incidències remarcables.”

Reunió a Manresa

El proper dijous, els consistoris afectats, entre els quals es troba Olesa de Montserrat, aixií com diversos usuaris es reuniran a l’Ajuntament de Manresa amb la Generalitat de Catalunya per reclamar una solució ràpida. Olesa reclama que els horaris s’adaptin a la realitat del servei, però sense reduir en cap cas el nombre de combois.

Redacció / Foto: Arxiu

 

 

Un petit mitjà amb grans audiéncies...

Reportatges

Fotonotícies

Opinió

Mapa Baix Llobregat Castelldefels Begues Gavà Sant Climent de Llobregat Viladecans Sant Boi de Llobregat El Prat de Llobregat Cornellà de Llobregat Esplugues de Llobregat Sant Joan Despí Sant Just Desvern Santa Coloma de Cervelló Sant Felíu de Llobregat San Vicenç dels Horts Molins de Rei Torrelles de Llobregat Vallirana Cervelló La Palma de Cervelló Pallejà El Papiol Corbera de Llobregat Sant Andreu de la Barca Castellví de Rosanes Martorell Sant Esteve de Sesrovires Abrera Olesa de Montserrat Esparreguera Collbató
© 2021 Grup Baix Media S.L. All Rights Reserved. Designed By La Premsa del Baix