L’empresa, ubicada al Papiol d’alimentació casolana per a gossos basada en un model de subscripció mensual, s’expandeix cap a França i vol obrir nous mercats europeus
Dogfy Diet, marca d'alimentació casolana per a gossos basada en un model de subscripció mensual, ha tancat 2021, el seu segon any d'activitat, amb una facturació de més de 3 milions d'euros, vuit vegades més que en 2020, i ha anunciat l'inici de les seves operacions a França.D'aquesta manera, els productes de Dogfy Diet, elaborats de forma casolana i amb racions adaptades al pes de cada animal, estan disponibles des d'avui pels més de 7,5 milions de cans del país gal.
En els propers mesos, l'estratègia de la companyia, ubicada al Papiol, passa per obrir nous mercats europeus i exportar el seu model de negoci, basat en la subscripció mensual, fora d'Espanya. L'objectiu, subratlla la marca en un comunicat, és arribar pròximament a països com Alemanya, Itàlia o Portugal “per convertir-se en l'empresa referent en menjar casolà per a gossos a Europa en els propers dos anys”. Actualment, alimenta diàriament al voltant de 9.000 gossos a Espanya, xifra que espera triplicar aquest 2022.
Així mateix, per al proper any, Dogfy preveu crear més de 60 ocupacions, fins a arribar a formar un equip de 130 empleats, i aconseguir una xifra de facturació de més de 10 milions d'euros.
Fundada en 2019 a Barcelona per Sergi Font i Gonzalo Noy, Dogfy elabora racions diàries per a gossos a través d'un algorisme propi. Mitjançant el pagament d'una quota mensual, el client rep un lliurament de menjar cada mes, dividida en racions diàries congelades, cuinades i preparades per experts a mida per a cada gos, a força de pollastre, bou, gall dindi i salmó. “El nostre objectiu és revolucionar l'alimentació canina a Europa i convertir-nos en els líders del sector”, afirma Sergi Font.
Redacció / Fotos: Google Maps-Arxiu