Dogfy Diet va facturar més de tres milions d’euros l’any 2021

Imprimeix

L’empresa, ubicada al Papiol d’alimentació casolana per a gossos basada en un model de subscripció mensual, s’expandeix cap a França i vol obrir nous mercats europeus

Dogfy Diet, marca d'alimentació casolana per a gossos basada en un model de subscripció mensual, ha tancat 2021, el seu segon any d'activitat, amb una facturació de més de 3 milions d'euros, vuit vegades més que en 2020, i ha anunciat l'inici de les seves operacions a França.D'aquesta manera, els productes de Dogfy Diet, elaborats de forma casolana i amb racions adaptades al pes de cada animal, estan disponibles des d'avui pels més de 7,5 milions de cans del país gal.

dog 2

En els propers mesos, l'estratègia de la companyia, ubicada al Papiol, passa per obrir nous mercats europeus i exportar el seu model de negoci, basat en la subscripció mensual, fora d'Espanya. L'objectiu, subratlla la marca en un comunicat, és arribar pròximament a països com Alemanya, Itàlia o Portugal “per convertir-se en l'empresa referent en menjar casolà per a gossos a Europa en els propers dos anys”. Actualment, alimenta diàriament al voltant de 9.000 gossos a Espanya, xifra que espera triplicar aquest 2022.

dog 3

Així mateix, per al proper any, Dogfy preveu crear més de 60 ocupacions, fins a arribar a formar un equip de 130 empleats, i aconseguir una xifra de facturació de més de 10 milions d'euros.

Fundada en 2019 a Barcelona per Sergi Font i Gonzalo Noy, Dogfy elabora racions diàries per a gossos a través d'un algorisme propi. Mitjançant el pagament d'una quota mensual, el client rep un lliurament de menjar cada mes, dividida en racions diàries congelades, cuinades i preparades per experts a mida per a cada gos, a força de pollastre, bou, gall dindi i salmó. “El nostre objectiu és revolucionar l'alimentació canina a Europa i convertir-nos en els líders del sector”, afirma Sergi Font.

Redacció / Fotos: Google Maps-Arxiu