Tres estudiants de l’IES Corbera guanyen la Young Bussiness Talents

Imprimeix

Èric Zueras, Gael Parot i Biel Salazar han demostrat les millors habilitats directives i visió per als negocis després de guanyar en una final amb 343 participants de 84 centres docents d’Espanya

Tres alumnes de quart d'ESO de l'IES Corbera de Llobregat han guanyat aquest divendres a Madrid la tretzena edició de la competició educativa Young Business Talents amb el títol de 'millors empresaris virtuals d'Espanya' després de vèncer en una final amb 343 participants de 84 centres docents d'Espanya. Èric Zueras, Gael Parot i Biel Salazar han demostrat les millors habilitats directives i visió per als negocis "en aconseguir l'objectiu de posicionar la seva companyia centrada en la cura personal amb els màxims beneficis", informa l'organització en un comunicat.

Captura de pantalla 2024 04 19 a las 22.16.28

Captura de pantalla 2024 04 19 a las 22.16.00

La competició educativa de simulació empresarial (organitzada per Abanca, Esic University, Herbalife i Praxi MMT) ha implicat que estudiants de quart d'ESO, Batxillerat i cicles formatius de grau mitjà i superior dirigeixin una empresa virtual amb l'ús d'un simulador de gestió empresarial.

Els subcampions són tres joves de l'IES San Tomé de Freixeiro, de Vigo (Pontevedra); el tercer lloc és de tres preuniversitaris de l'IES Río Cabe, de Monforte de Lemos (Lugo); els quarts són un altre equip de tres preuniversitaris de l'IES San Tomé de Freixeiro, de Vigo (Pontevedra); i el cinquè lloc és de quatre alumnes de l'IES Alto Guadiana, de Tomelloso (Ciudad Real). Els cinc equips vencedors s'han repartit més de 10.000 euros en premis entre estudiants i docents, així com diplomes acreditatius.

Captura de pantalla 2024 04 19 a las 22.12.04

426261746 815455547291084 8188821996835633627 n

El director de Young Business Talents, Mario Martínez, ha afirmat que els competidors poden ser "els futurs CEO que capitanejaran les companyies" espanyoles. A més, ha destacat que aquest programa educatiu pretén que els joves aprofitin noves eines d'aprenentatge per a posar en pràctica la teoria apresa en classe "d'una manera lúdica, alhora que els ajuda en l'orientació per al seu futur acadèmic i laboral."

Redacció / Fotos: El Observador-Young Business Talents