dijous 09 de febrer del 2012

  • EnglishFrenchGermanItalianPortugueseRussianSpanish
  • 17 juny 2010

    La Gran Via del Prat podria no construir-seLa Gran Vía del Prat podría no construirse

    La construcció de la Gran Via del Prat perilla degut al conflicte entre l’Ajuntament del Prat i l’empresa constructora Vèrtix.

    La construcción de la Gran Vía del Prat peligra debido al conflicto entre el Ayuntamiento del Prat y la empresa constructora Vèrtix.

    L’empresa promotora ha demanat 12 milions d’euros en concepte de danys i perjudicis al consistori perquè considera que l’Ajuntament ha incomplert els terminis del conveni urbanístic per a desenvolupar el sector on abans estava situada la Seda de Barcelona.

    Com a resposta, l’Ajuntament del Prat s’ha negat a pagar el 12 milions que demana Vèrtix i, per tant, ara el conflicte podria arribar als tribunals.

    Aquest conflicte entre el consistori del Prat i l’empresa Vèrtix va començar quan la constructora va demanar la revisió de les càrregues que hauria d’assumir per la construcció de la Gran Via en la zona del nord. Aquest desacord podria paralitzar també el cobriment de la carretera C31 al seu pas pel Prat i també es podrien aturar altres obres de l’entorn de la nova estació intermodal que la Generalitat ha aprovat.

    La empresa promotora ha pedido 12 millones de euros en concepto de daños y perjuicios al consistorio porque considera que el Ayuntamiento ha incumplido los términos del convenio urbanístico para el desarrollo del sector donde antes estaba situada la Seda de Barcelona.

    Como respuesta, el Ayuntamiento del Prat se ha negado a pagar los 12 millones que pide Vèrtix y, por lo tanto, ahora el conflicto podría llegar a los tribunales.

    Este conflicto entre el consistorio del Prat y la empresa Vèrtix comenzó cuando la constructora pidió la revisión de las cargas que tendría que asumir para la construcción de la Gran Vía en la zona norte. Este desacuerdo podría paralizar también el cubrimiento de la carretera C31 en su paso por el Prat y también se podrían parar otras obras del entorno de la nueva estación intermodal que la Generalitat ha aprobado.

    comparteix
    *

     
      Deixa el teu Comentari
     
     


  • La Premsa Del Baix a facebook

  • La Premsa Del Baix a twitter


  • Segueix-nos a Twitter

  • notícies més vistes

  • notícies per població