diumenge 05 de setembre del 2010

6 juliol 2010

Inaugurat l’Hospital de Sant Joan de Déu de Sant Boi

El nou centre, Parc sanitari Sant Joan de Déu, donarà servei a 300.000 habitants de la comarca del Baix Llobregat.

La comarca del Baix Llobregat compta amb un nou hospital, situat a Sant Boi de Llobregat. L’Hospital de Sant Joan de Déu donarà cobertura per a totes les especialitats als usuaris de les poblacions de Sant Boi de Llobregat, Santa Coloma de Cervelló, Sant Vicenç dels Horts i Torrelles de Llobregat.

A més també actuarà com a referent en materno-infantil, urgències de psiquiatria i cirurgia vascular de les localitats de Begues, Sant Climent de Llobregat, Viladecans, Gavà i Castelldefels. Igualment prestarà atenció a les urgències de psiquiatria d’adults de Cornellà, Esplugues i El Prat de Llobregat, a més dels barris de Poble-sec, Sants i l’Hospitalet de Llobregat II.

El centre, que va entrar en funcionament l’11 de juny passat, té una capacitat per 292 malalts i disposa de 10 quiròfans. Aquesta instal.lació, que donarà servei a 300.000 habitants, forma part del Parc Sanitari Sant Joan de Déu que compta amb tres àrees més d’assistència: Serveis de Salut Mental, Àrea de Discapacitat Intel.lectual i Serveis Sociosanitaris.

comparteix
  • Print
  • Digg
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Add to favorites
  • BarraPunto
  • Bitacoras.com
  • email
  • Identi.ca
  • LinkedIn
  • Live
  • Meneame
  • MySpace
  • Netvibes
  • PDF
  • Reddit
  • Slashdot
  • Twitter
  • Yahoo! Bookmarks
  • Yahoo! Buzz
 
  Deixa el teu Comentari